Ring: 08-96 01 35

Kyrkbyrån.

Norrmalmstryckeriet trycker rätt och det blir alltid bra, men det är inte huvudskälet till att vi har valt dem. Det är framför allt den personliga servicen!
”Norrmalmstryckeriet trycker rätt och det blir alltid bra, men det är inte huvudskälet till att vi har valt dem. Det är framför allt den personliga servicen! Det personliga bemötandet i alla produkter är själva grejen.”
– säger Ingrid Eliasson, kyrkbyran.se

Även om jag kan skicka en korrekt beställning, så hjälper Bengt och Norrmalmstryckeriet mig med mitt jobb. De orkar de bry sig på riktigt om att både jag och min kund ska bli glada och nöjda. De har kontroll på risker, bland annat att Postnord bara delar bara ut varannan dag, och det hjälper mig med mitt jobb och mina deadlines.

Vid ett tillfälle kontaktades Ingrid av Norrmalmstryckeriet om tryckning av ny upplaga. Den tidigare upplagan fanns på ett lager och när Norrmalmstryckeriet kontrollerade med lagret inför nytryckningen, så fick de veta att det fanns ganska många exemplar kvar och ringde upp Ingrid.

”Hej Ingrid, ska du verkligen trycka så här många? Vet kunden om att det inte behövs så många nya ex eftersom det står kvar en hel del kartonger på lagret?”

Då fick min kund tips om att trycka mindre, berättar Ingrid. Ett annat exempel är att Norrmalmstryckeriet informerade mig om höjda papperspriser. Så Norrmalmstryckeriet värnar om både mig som kund och min kund.

En annan kund var kommunikatör i en församling och Ingrid hjälpte till och coachade. Men Ingrid märkte att det behövdes mycket handledning och bad Norrmalmstryckeriet ta direktkontakt med kommunikatören.

Materialet kommer inte att vara korrekt, sa jag till tryckeriet, kan ni hjälpa till? Bengt ställde upp direkt på både kommunikatören och produktionen!

Samma service gäller för leveranser, menar Ingrid.
Blir det för tight så kör någon medarbetare ut trycksakerna direkt till rätt leveransadress. Omsorgen är det viktiga i alla lägen!

Hemsida: 

Kontakta oss.